עם יעילות דלק מדהימה ויכולות נהיגה מעולות, משאית ה-13 ליטר 560 S החדשה של סקניה נבדקה על ידי חברת ההובלות Herbert Ulfhielm Fjärrtransport כפתרון אולטימטיבי להובלות כבדות. עם חיסכון פוטנציאלי של כ-30,000 אירו בשנה בעלויות הדלק של צי המשאיות, גם הבעלים המשותף של חברת ההובלות השוודית וגם נהג המבחן בשטח בהחלט חושבים שהם מצאו את הפתרון.
רמות צריכת הדלק של משאית ה-13 ליטר 560 S החדשה שנבדקה על ידי Herbert Ulfhielm Fjärrtransport נמוכות מאוד. נמוכות כל כך בהשוואה למשאיות אחרות, שבמבט ראשון, הנהג ג'רי אולפסון והבעלים המשותף של החברה לארס אוסטרום חשבו שהיתה להם טעות. אך למעשה חיכתה להם הפתעה מדהימה.
"אתה רגיל למשאיות איתן אם אתה מגיע ל-100 ק"מ בפחות מ-40 ליטר, ואתה יכול להיות מאושר. אבל, במהלך הנסיעות האחרונות עם המשאית החדשה, הייתי לפעמים מתחת ל-34 או אפילו 33 ליטר, וזה עם משאית עמוסה במוצרי עץ כבדים. בפעם הראשונה שבדקתי וספרתי את זה בעצמי, חשבתי 'בטח שכחתי לרשום חלק מהתדלוק'", אומר ג'רי, שנוהג במשאיות כבר 23 שנים, מתוכן העשר האחרונות עם Ulfhielm.
פעמיים בשבוע, ג'רי הנהג הידידותי והפטפטן, נוסע במשך 7.5 שעות למרחק של 500 ק"מ מהעיר סקלפטאו בשוודיה דרך ההרים לנמל בודו בנורווגיה, כשהוא מביא עימו מוצרי עץ. למחרת, הוא חוזר לשוודיה עמוס במשלוחי פסולת המכילים ביניהם שבבי עץ וצמיגים לשימוש במערכות הסקה מחוזית. המשאית היא ה'משרד' שלו וצריכת דלק טובה היא תמיד שיקול חשוב בעבודתו.