עם משאיות במשפחת P-series אתה מקבל קבינה במשקל נמוך עם שדה ראייה נרחב ויכולת נהיגה מאוזנת אשר מתאימים היטב למגוון צרכים. P-series היא משפחת הקבינות המגוונת ביותר שלנו, אשר מתאימה לפעילות עירונית ואזורית, והוכיחה את עצמה היטב בבינוי ותנאים תובעניים אחרים
משפחת P-series מתאימה במיוחד לרחובות הצפופים של העיר ולאתרי בנייה עתירי פעילות. המשאיות העוצמתיות והחסכוניות שלנו הן אגדתיות. כל טווח המנועים בנפחים של 9 ו- 13 ליטר מציג טכנולוגיית SCR המפחיתה את הפגיעה בסביבה ואת צריכת הדלק מבלי לוותר על עוצמה. הגיר הוא חלק ומהיר מאי פעם.
מנוע ה- 9 ליטר זמין ב- 280, 320, 340 ו- 360 כוחות סוס בהתאם לסוג הדלק הנבחר. בנוסף, המנוע מעניק לך חסכון במשקל שתוכל לנצל כדי לקחת מטען נוסף מבלי לוותר על ביצועים
הספק | מומנט |
---|---|
280 HP | 1400 Nm |
320 HP | 1600 Nm |
360 HP | 1700 Nm |
כל מנועי היורו 6 פועלים בטכנולוגיית SCR Only. השיפורים האחרונים הפחיתו את צריכת הדלק בעד ל- 3%. אבל אנחנו לעולם לא מפסיקים לשפר ביצועים כדי שהעסק שלך ירוויח אפילו יותר
הספק | מומנט |
---|---|
370 HP | 1900 Nm |
410 HP | 2150 Nm |
450 HP | 2350 Nm |
500 HP | 2550 Nm |
עם מגוון רחב של אפשרויות ותצורות אתה יכול להתאים את המשאית שלך לדרך בה את מוביל.
נמוך: 2,920 מ"מ
נורמלי: 3,260 מ"מ
(ללא מגני רוח)
ציוד מנוחה: 540 מ"מ
נמוך: 2,920 מ"מ
נורמלי: 3,260 מ"מ
הייליין: 3,520
(ללא מגני רוח)
תחתית: 800-1,000 מ"מ
את מגוון תיבות ההילוכים של סקניה ניתן להתאים לכל סוג משימה. כדי להשיג חווית נהיגה משופרת, ניתן להוסיף לתיבות 8 ו- 12 הילוכים את Scania Opticruise ו- Scania Retarder.
לאחר 6 שנות פיתוח ובדיקות, סקניה הציגה תיבת הילוכים עם טכנולוגיות חדשות לחלוטין, כגון רמת שמן משתנה, סיכוך גיר משופר באמצעות התזה, ומרווח גיר רחב יותר.
באמצעות יעילות אנרגטית משופרת, תיבת ההילוכים מציעה חסכון של 1% בצריכת דלק. המשקל הופחת ב- 60 קילו כדי לאפשר כושר נשיאה גבוה יותר. תיבת ההילוכים גם מספקת זמן נסיעה ארוך יותר ללא החלפת שמן.
כל אלה מבטיחים כי אתה מרוויח יותר.
יכולות נהיגה משופרות – נהיגה משופרת מושגת באמצעות מרווח רחב יותר של החלפת הילוך, כולל super crawler ו- overdrive, אשר תואמים לתפיסה של סקניה לגבי Low Rev.
נסיעה לאחור – במקום הילוך אחורי, נעשה שימוש בהילוך פלנטרי. פתרון זה מאפשר לקבל 8 הילוכים לנסיעה לאחור במהירויות של עד ל- 30 קמ"ש.
ריטרדר – גם הריטרדר על גבי ה- G33CM עודכן ושופר, וכעת הוא מספק טורק של 4700 Nm במהירות סיבוב ציר של פחות מ- 600 RPM
PTO – בתיבת ה- Opticruise, שולבה תוכנית ה- PTO החדשה עם 9 צעדי ביצועים. יחס טורק וגיר גבוהים יותר משפרים את הביצועים הכלליים של ציוד העבודה. בזכות היכולת להפעיל מנוע במהירויות נמוכות יותר, מתקבלות רמות רעש נמוכות יותר וצריכת דלק מופחתת.