מערכת ההילוכים החדשה Heavy Planetary תומכת במנוע ה- Scania Super בביצוע משימות הכרייה והשטח עם ניהול של טורק ברמות גבוהות, צריכת דרלק נמוכה יותר וחיי שירות ארוכים יותר.
תיבת ההילוכים פורצת הדרך לעומסים כבדים היא תוצאה של יותר מעשור של השקעה בדם, יזע ושמן. כולל, 3 שנים של פיתוח סימולציה ממוחשבת עוד בטרם האב טיפוס הראשון, אלפי שעות במסלול המבחנים של סקניה, חודשים של מבחני שטח מפרכים במכרות, שבועות של ניתוח נתוני הביצועים, והמוני סבבים של פיתוח תוכנה וחומרה לאור משוב מהלקוחות.
אבל, זה היה שווה את זה. מערכת ההילוכים החדשים היא עוצמתית מספיק עבור משימות הבינוי, ההובלה הכבדה, החקלאות, הייעור, והכרייה הקשות ביותר. ועדיין, היא קלה וקטנה יותר מהדור הקודם של תיבות ההילוכים.
החלפת הילוכים טובה יותר, טורק גבוה יותר וחסכון בדלק
בין המאפיינים הרבים והמרשימים של תיבת ההילוכים, יש לציין הילוכים חזקים וחזקים יותר, להתמודדות עם עם טורק גבוה יותר, שמונה הילוכי רוורס לנסיעה מהירה יותר לאחור, פחות סיבובי מנוע במהירות שיוט, עם יציבות משופרת ועוד.
כל אלה בנוסף לחסכון של אחוז בצריכת הדלק באמצעות אובדן אנרגיה משופר – חדשות טובות לעלות התפעול הכוללת.
"תיבת ההילוכים פותחה כדי להשתלב בצורה מלאה במנוע ה- Scania Super, ליצירת ההינע היעיל ביותר שניתן", אמר תומאס סלינג, מהנדס תוכנה שהיה שם כשהכל התחיל ב- 2013. "החומרה והתוכנה של תיבת ההילוכים באמת מגדירים את חווית הנהיגה. הן מאפשרות למנוע לפעול ביעילות ובעוצמה. החלפת הילוך היא חלק חיוני בנוחות הנהיגה. יקר להחליף אותה אם היא נשברת, כך שהיתרון לעמידות הוא עצום".