סביבת הנהג החדשה של סקניה מייצרת סביבת עבודה מעולה

הדור החדש של אוטובוסים של סקניה מציג סביבת נהג בעיצוב חדש לחלוטין, עם ארגונומיה, בטיחות, נוחות ויכולת נהיגה משופרים

"המטרה שלנו הייתה לפתח את סביבת העבודה הטובה ביותר עבור נהג האוטובוס", אמרה לוטה ג'קל, מהנדסת סטודיו בסקניה.

הארגונומיה והגישה שופרו משמעותית. כל הבקרים מסומנים באופן ברור בטווח של הושטת ידע ממיקום הישיבה הרגיל של הנהג. לוח המכוונים הוא מודולארי, כך שניתן להרחיבו, לדוגמא עם מודול עצירות האוטובוס או עם הרחב ארוכה יותר שיכולה להציג עם מידע על מערכות בידור ברכב.

גישה ונגישות טובות יותר לפעולות שכיחות

הכפתורים החדשים הם בחצי מהגודל של הכפתורים בדור הקודם, תוך שהם שומרים על ארגונומיה מספקת. הכפתורים הקטנים מאפשרים אופטימיזציה של לוח המכוונים, תוך הגדלת מספר הכפתורים שממוקמים עליו. הדבר מספק יותר פעולות שניתן לבצע באותו האזור, ונגישות גבוהה יותר לפעולות המבוצעות בתדירות גבוהה.

הדוושות שופרו כדי לאפשר לנהג להחליק את הרגל בין המאיץ והבלם מבלי להרימה באוויר.
אזור העבודה של הנהג הותאם כדי להתאים לטווח גדול יותר של גבהים, בין 150 ל- 210 ס"מ.
שיפורים משמעותיים בשדה הראייה

הנהג גם יהנה ממערכת בקרת אקלים משופרת, עם זרימת אוויר טובה יותר. שדה הראייה של הנהג, במיוחד לפני האוטובוס, שופר משמעותית כתוצאה מהנמכה של 80 מ"מ באזור העילי של לוח המכוונים.

"לאורך כל התהליך התמקדנו בהשגת שדה הראייה הטוב ביותר שניתן. בסך הכל, אני באמת מרגיש שהצלחנו בעיצוב של סביבת עבודה יוצאת מן הכלל", אמר ג'קל.

כניסה לחצר הטכנית

דילוג לתוכן