מתוך רצון להגביר את שביעות רצון הלקוחות והגברת נאמנות הלקוחות, חברת SNL השקיעה במשאיות סופר של סקניה. הרכבים אלה לא רק משפרים את הביצועים ומקטינים את צריכת הדלק אלא גם מעלים את רווחיות החברה כולה.
בעולם הלוגיסטיקה המורכב, אי אפשר להגזים בחשיבות העמידה בציפיות הלקוחות ואף בעליה עליהן. שביעות רצון הלקוח תלויה מאוד במשלוח מדויק ובטוח של הסחורות. עם זאת, העסק גם צריך להבטיח רווחיות לצורך הצלחה מתמשכת.
SNL לוגיסטיקה, חברת ניהול משלוחים בסינגפור, החליטה על מהלך אסטרטגי לשיפור פעולותיה על ידי רכישת 16 משאיות Superחדשות של סקניה – הלקוח הראשון לרכוש את המשאיות המובילות בסינגפור. משאיות ה- Super של סקניה ידועה עבור מעריכת ההינע-בעירה היעילה שלהן.
התוצאה: הובלה חסכונית בדלק
כארבעה חודשים לאחר הכנסת המשאיות ה- Super לפעולה, SNL דיווחה על ירידה של 12%-15% בצריכת הדלק. "ציפינו לירידה של 5%-8% בצריכת הדלק. כך שאני מאוד מרוצים מהתוצאה שעלתה על הציפיות. עם עליית מחירי הדלק בשנים האחרונות, חיסכון זה יכול להגביר את רווחיות החברה," אמר לים ג'ינג הא, מנהל לוגיסטיקה ב- SNL.