כמו העסק שלך, גם העיר בה אתה פועל היא ייחודית. נהיגה עירונית משלבת הרבה עצירות והתחלת נסיעות, כניסה ויציאה מהקבינה לעיתים תכופות, ואת הצורך לעקוב בזהירות אחר כלי רכב והולכי רגל הנמצאים בקירבת המשאית. משאיות ה- L-series החדשות תוכננו במיוחד לפעילות בסביבה עירונית שכזו.
ברגע שאני מפעילה את בלם החניה, המתלה הקדמי יורד ב- 100 מ"מ. ומשם זה רק עניין של צעד קטן החוצה או פנימה מהמשאית"
מאשה סטומבי, נהגת מבחן, אלוורסון טרנספורט
מבטיחות הקבינה וטווח הראיה ועד למערכות הבטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, סקניה מעניקה לך שקט נפשי בכל שלב בדרך.
צריכת הדלק היעילה של סקניה ידועה לכל. אבל אנחנו לא עוצרים שם, בדור המנועים החדש שולבו שיפורים טכנולוגיים שיפחיתו מספר אחוזים נוסף מצריכת הדלק.
מנוע ה- 9 ליטר זמין ב- 280, 320, 340 ו- 360 כוחות סוס בהתאם לסוג הדלק הנבחר. בנוסף, המנוע מעניק לך חסכון במשקל שתוכל לנצל כדי לקחת מטען נוסף מבלי לוותר על ביצועים
הספק | מומנט |
---|---|
280 HP | 1400 Nm |
320 HP | 1600 Nm |
360 HP | 1700 Nm |
משפחת ה- L-series נועדה לנוע בתנאים הדחוסים של העיר. הנהג יושב בעמדה נמוכה עם מבט מושלם קדימה ולצדדים. המשאית מגיעה עם האפשרות לשני מושבי נוסעים נוספים במרכז הקבינה, כדי לשפר את תפוקת העבודה.
מגוון תיבות ההילוכים של סקניה ניתנות להתאמה לכל סוג משימה. כדי להשיג חווית נהיגה משופרת, ניתן להוסיף לתיבות 8 ו- 12 הילוכים את Scania Opticruise ו- Scania Retarder.
תיבת ההילוכים G33CM זמינה למנועי 13 ליטר עם 540 ו- 500 כוחות סוס, מספקת העברת הילוכים משופרת ומהירה יותר, יחד עם צריכת דלק משופרת ונוחות גבוהה יותר.
לאחר 6 שנות פיתוח ובדיקות, סקניה הציגה תיבת הילוכים עם טכנולוגיות חדשות לחלוטין, כגון רמת שמן משתנה, סיכוך גיר משופר באמצעות התזה, ומרווח גיר רחב יותר.
באמצעות יעילות אנרגטית משופרת, תיבת ההילוכים מציעה חסכון של 1% בצריכת דלק. המשקל הופחת ב- 60 קילו כדי לאפשר כושר נשיאה גבוה יותר. תיבת ההילוכים גם מספקת זמן נסיעה ארוך יותר ללא החלפת שמן.
כל אלה מבטיחים כי אתה מרוויח יותר.
יכולות נהיגה משופרות – נהיגה משופרת מושגת באמצעות מרווח רחב יותר של החלפת הילוך, כולל super crawler ו- overdrive, אשר תואמים לתפיסה של סקניה לגבי Low Rev.
נסיעה לאחור – במקום הילוך אחורי, נעשה שימוש בהילוך פלנטרי. פתרון זה מאפשר לקבל 8 הילוכים לנסיעה לאחור במהירויות של עד ל- 30 קמ"ש.
ריטרדר – גם הריטרדר על גבי ה- G33CM עודכן ושופר, וכעת הוא מספק טורק של 4700 Nm במהירות סיבוב ציר של פחות מ- 600 RPM
PTO – בתיבת ה- Opticruise, שולבה תוכנית ה- PTO החדשה עם 9 צעדי ביצועים. יחס טורק וגיר גבוהים יותר משפרים את הביצועים הכלליים של ציוד העבודה. בזכות היכולת להפעיל מנוע במהירויות נמוכות יותר, מתקבלות רמות רעש נמוכות יותר וצריכת דלק מופחתת.