משאיות G-series מותאמות למגוון משימות עם שדה ראייה רחב ויכולות ניהוג מתקדמות. עם טווח רחב של אפשרויות להתאמה אישית, אתה יכול כעת להרכיב את ה- G-series המושלם לצרכים העסקיים שלך.
משאיות G-series מציעות את חווית הנהיגה הטובה בעולם, עם אפשרויות מרובות להתאמת הקבינה מבפנים ומבחוץ לנהיגה חכמה.
אין מי שלא מכיר את העוצמה והחסכון של משאיות סקניה. משפחת S-series לוקחת את הביצועים צעד קדימה. כל טווח מנועי ה- 13 ליטר כוללים טכנולוגיית SCR, אשר מפחיתה את ההשפעה על הסביבה ואת צריכת הדלק מבלי לוותר על עוצמה. הגיר הוא חלק ומהיר יותר עבור טווח מנועי ה- 13 ליטר וה- V8 המפורסם.
מנוע ה- 9 ליטר זמין ב- 280, 320, 340 ו- 360 כוחות סוס בהתאם לסוג הדלק הנבחר. בנוסף, המנוע מעניק לך חסכון במשקל שתוכל לנצל כדי לקחת מטען נוסף מבלי לוותר על ביצועים
הספק | מומנט |
---|---|
280 HP | 1400 Nm |
320 HP | 1600 Nm |
340 HP | 1600 Nm |
360 HP | 1700 Nm |
כל מנועי היורו 6 פועלים בטכנלוגיית SCR Only. השיפורים האחרונים הפחיתו את צריכת הדלק בעד ל- 3%. אבל אנחנו לעולם לא מפסיקים לשפר ביצועים כדי שהעסק שלך ירוויח אפילו יותר
הספק | מומנט |
---|---|
370 HP | 1900 Nm |
410 HP | 2150 Nm |
450 HP | 2350 Nm |
500 HP | 2550 Nm |
540 HP | 2700 Nm |
עם מגוון רחב של אפשרויות ותצורות אתה יכול להתאים את המשאית שלך לדרך בה את מוביל.
3,350 מ"מ (ללא מגני רוח)
מיטה תחתונה 800 – 1,000 מ"מ
מיטה עליונה: 600 מ"מ
3,610 מ"מ (ללא מגני רוח)
מיטה תחתונה 800 – 1,000 מ"מ
מיטה עליונה: 700 מ"מ
3,010 מ"מ (ללא מגני רוח)
ללא
3,010 מ"מ (ללא מגני רוח)
ללא
מגוון תיבות ההילוכים של סקניה ניתן להתאמה לכל סוג משימה. כדי להשיג חווית נהיגה משופרת, ניתן להוסיף לתיבות 8 ו- 12 הילוכים את Scania Opticruise ו- Scania Retarder.
לאחר 6 שנות פיתוח ובדיקות, סקניה הציגה תיבת הילוכים עם טכנולוגיות חדשות לחלוטין, כגון רמת שמן משתנה, סיכוך גיר משופר באמצעות התזה, ומרווח גיר רחב יותר.
באמצעות יעילות אנרגטית משופרת, תיבת ההילוכים מציעה חסכון של 1% בצריכת דלק. המשקל הופחת ב- 60 קילו כדי לאפשר כושר נשיאה גבוה יותר. תיבת ההילוכים גם מספקת זמן נסיעה ארוך יותר ללא החלפת שמן.
כל אלה מבטיחים כי אתה מרוויח יותר.
יכולות נהיגה משופרות – נהיגה משופרת מושגת באמצעות מרווח רחב יותר של החלפת הילוך, כולל super crawler ו- overdrive, אשר תואמים לתפיסה של סקניה לגבי Low Rev.
נסיעה לאחור – במקום הילוך אחורי, נעשה שימוש בהילוך פלנטרי. פתרון זה מאפשר לקבל 8 הילוכים לנסיעה לאחור במהירויות של עד ל- 30 קמ"ש.
ריטרדר – גם הריטרדר על גבי ה- G33CM עודכן ושופר, וכעת הוא מספק טורק של 4700 Nm במהירות סיבוב ציר של פחות מ- 600 RPM
PTO – בתיבת ה- Opticruise, שולבה תוכנית ה- PTO החדשה עם 9 צעדי ביצועים. יחס טורק וגיר גבוהים יותר משפרים את הביצועים הכלליים של ציוד העבודה. בזכות היכולת להפעיל מנוע במהירויות נמוכות יותר, מתקבלות רמות רעש נמוכות יותר וצריכת דלק מופחתת.