MINExpo 2021: סקניה מעלה הילוך עם משאיות 8×4 Heavy Tipper

סקניה מציגה בכנס MINExpo כיצד ההתקדמות לקיימות הולך יד ביד עם רציפות ויעילות תפעולית יוצאות מן הכלל. בביתן של סקניה יוצגו משאיות מדגם 8×4 Heavy Tipper ו- 6×4 tractor מסדרת התובלה HX.

"יש לנו את הכלים להוכיח כי תחום הכרייה נמצא בין הענפים שבהם המעבר לעבר פתרונות ברי קיימא מועיל לכל הצדדים המעורבים", אומר סוון-אריק גוסטפסון, ראש מחלקת הכרייה של סקניה. "התמקדות מוגברת בכלכלה התפעולית תניב תוצאות חיוביות גם בהיבטים כמו טביעת הרגל הפחמנית."

בביתן שלה, סקניה תציג שני רכבים: משאית מדגם 8×4 Heavy Tipper לאתרי כרייה ומשאית מדגם 6×4 tractor מסדרת ה-HX הבינלאומית עבור הובלה. המשאיות תדגמנה את ההיצע של חברת TRATON GROUP לצפון אמריקה ולתעשיית הכרייה בקנדה.

דגם Heavy Tipper של סקניה מיועד לפעולות כרייה ועונה על הדרישות הקשות ביותר. הוא מציע פתרון הובלה יעיל עם השפעה סביבתית נמוכה, וכן עלות לטון נמוכה יותר בהשוואה לפתרונות המסורתיים. עם הרכיבים החזקים של המשאית, קיבולת המטען היא 40 טון ( משקל ברוטו 60 טון, GVW). כל משאיות הכרייה של סקניה מונעות על ידי מנועי יורו 5 או 6 המכילים עד לכ-100% דלקים מסוג HVO או מסוג FAME, המציעים הפחתת CO2 של עד 90%. קיימות גם חלופות המונעות על ידי הגזים LNG או CNG עבור הנעה באמצעות ביוגז.

"לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של פתרונות", אומר גוסטפסון. "אנחנו בסקניה מיישמים גישה הוליסטית בדיאלוגים שלנו עם לקוחותינו ואני אף מעז לומר שיש לנו רקורד מוכח של ביצוע הבדל ממשי מבחינה סביבתית עם הרכבים המחוברים בעלי הביצועים הגבוהים שלנו. במסגרת העבודה של סקניה אופטימיזציית אתרי הכרייה, יש לנו את הכלים, השיטות והמידע לשיפור הובלת הכרייה על פי שיטת הניהול הרזה שלנו. הצעד הבא הוא ליישם את התכנון שלנו לרכבים אוטונומיים, מחוברים וחשמליים אשר יטרפו את הקלפים בתעשיית הכרייה במהלך העשור הזה". 

כניסה לחצר הטכנית

דילוג לתוכן