L-SERIES

הדור הבא של סקניה

נבנתה למשימה

כמו העסק שלך, גם העיר בה אתה פועל היא ייחודית. נהיגה עירונית משלבת הרבה עצירות והתחלת נסיעות, כניסה ויציאה מהקבינה לעיתים תכופות, ואת הצורך לעקוב בזהירות אחר כלי רכב והולכי רגל הנמצאים בקירבת המשאית. משאיות ה- L-series החדשות תוכננו במיוחד לפעילות בסביבה עירונית שכזו.

Play Video

גישה נוחה

ברגע שאני מפעילה את בלם החניה, המתלה הקדמי יורד ב- 100 מ"מ. ומשם זה רק עניין של צעד קטן החוצה או פנימה מהמשאית"

מאשה סטומבי, נהגת מבחן, אלוורסון טרנספורט

בטיחות מעל לכל

מבטיחות הקבינה וטווח הראיה ועד למערכות הבטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, סקניה מעניקה לך שקט נפשי בכל שלב בדרך. 

הביצועים של סקניה

צריכת הדלק היעילה של סקניה ידועה לכל. אבל אנחנו לא עוצרים שם, בדור המנועים החדש שולבו שיפורים טכנולוגיים שיפחיתו מספר אחוזים נוסף מצריכת הדלק.

EURO 6

עוצמה גולמית

מנוע ה- 9 ליטר זמין ב- 280, 320, 340 ו- 360 כוחות סוס בהתאם לסוג הדלק הנבחר. בנוסף, המנוע מעניק לך חסכון במשקל שתוכל לנצל כדי לקחת מטען נוסף מבלי לוותר על ביצועים

הספק
מומנט
280 HP
1400 Nm
320 HP
1600 Nm
360 HP
1700 Nm

הבחירה שלך

משפחת ה- L-series נועדה לנוע בתנאים הדחוסים של העיר. הנהג יושב בעמדה נמוכה עם מבט מושלם קדימה ולצדדים. המשאית מגיעה עם האפשרות לשני מושבי נוסעים נוספים במרכז הקבינה, כדי לשפר את תפוקת העבודה.

 

L-CAB DAY LOW

L-CAB DAY NORMAL

L-CAB DAY HIGH

שלב את הגיר שמתאים לך

מגוון תיבות ההילוכים של סקניה ניתנות להתאמה לכל סוג משימה. כדי להשיג חווית נהיגה משופרת, ניתן להוסיף לתיבות 8 ו- 12 הילוכים את Scania Opticruise ו- Scania Retarder.

OPTICRUISE

תיבת ההילוכים G33CM זמינה למנועי 13 ליטר עם 540 ו- 500 כוחות סוס, מספקת העברת הילוכים משופרת ומהירה יותר, יחד עם צריכת דלק משופרת ונוחות גבוהה יותר.

לאחר 6 שנות פיתוח ובדיקות, סקניה הציגה תיבת הילוכים עם טכנולוגיות חדשות לחלוטין, כגון רמת שמן משתנה, סיכוך גיר משופר באמצעות התזה, ומרווח גיר רחב יותר.

באמצעות יעילות אנרגטית משופרת, תיבת ההילוכים מציעה חסכון של 1% בצריכת דלק. המשקל הופחת ב- 60 קילו כדי לאפשר כושר נשיאה גבוה יותר. תיבת ההילוכים גם מספקת זמן נסיעה ארוך יותר ללא החלפת שמן.  

כל אלה מבטיחים כי אתה מרוויח יותר. 

יכולות נהיגה משופרות – נהיגה משופרת מושגת באמצעות מרווח רחב יותר של החלפת הילוך, כולל super crawler ו- overdrive, אשר תואמים לתפיסה של סקניה לגבי Low Rev.

נסיעה לאחור – במקום הילוך אחורי, נעשה שימוש בהילוך פלנטרי. פתרון זה מאפשר לקבל 8 הילוכים לנסיעה לאחור במהירויות של עד ל- 30 קמ"ש. 

ריטרדר – גם הריטרדר על גבי ה- G33CM עודכן ושופר, וכעת הוא מספק טורק של 4700 Nm במהירות סיבוב ציר של פחות מ- 600 RPM

PTO – בתיבת ה- Opticruise, שולבה תוכנית ה- PTO החדשה עם 9 צעדי ביצועים. יחס טורק וגיר גבוהים יותר משפרים את הביצועים הכלליים של ציוד העבודה. בזכות היכולת להפעיל מנוע במהירויות נמוכות יותר, מתקבלות רמות רעש נמוכות יותר וצריכת דלק מופחתת.

כניסה לחצר הטכנית

דילוג לתוכן