בסקניה הדברים הולכים ביחד – הקבינה של R-Series היא גם חסונה יותר וגם אלגנטית מאי פעם. אי אפשר להתעלם מהקבינה שהגדירה מחדש את העילית שבהובלה ארוכה. עם R-Series אתה מקבל נוחות, טווח ראיה ושליטה. עם תכנון קבינה שנבנה כדי לשרת את הנהג, אתה יכול גם לקבל פתרונות פרימיום שתומכים בך בכל יום בכביש.
צריכת הדלק היעילה של סקניה ידועה לכל. אבל אנחנו לא עוצרים שם, בדור המנועים החדש שולבו שיפורים טכנולוגיים שיפחיתו מספר אחוזים נוסף מצריכת הדלק.
כל מנועי היורו 6 פועלים בטכנלוגיית SCR Only. השיפורים האחרונים הפחיתו את צריכת הדלק בעד ל- 3%. אבל אנחנו לעולם לא מפסיקים לשפר ביצועים כדי שהעסק שלך ירוויח אפילו יותר
הספק | מומנט |
---|---|
370 HP | 1900 Nm |
410 HP | 2150 Nm |
450 HP | 2350 Nm |
500 HP | 2550 Nm |
540 HP | 2700 Nm |
כל מנועי היורו 6 פועלים בטכנולוגיית SCR Only. הפחתנו את צריכת הדלק כדי להקטין את העלויות שלך. אבל אנחנו לעולם לא מפסיקים לשפר ביצועים כדי שהעסק שלך ירוויח אפילו יותר
הספק | מומנט |
---|---|
530 HP | 2800 Nm |
590 HP | 3050 Nm |
660 HP | 3300 Nm |
770 HP | 3700 Nm |
עם מגוון רחב של אפשרויות ותצורות אתה יכול להתאים את המשאית שלך לדרך בה את מוביל.
3,350 מ"מ (ללא מגני רוח)
מיטה תחתונה 800 – 1,000 מ"מ
3,350 מ"מ (ללא מגני רוח)
מיטה תחתונה 800 – 1,000 מ"מ
מיטה עליונה 600 מ"מ
3,790 מ"מ (ללא מגני רוח)
מיטה תחתונה 800 – 1,000 מ"מ
מיטה עליונה 700/800 מ"מ
את מגוון תיבות ההילוכים של סקניה ניתן להתאים לכל סוג משימה. כדי להשיג חווית נהיגה משופרת, ניתן להוסיף לתיבות 8 ו- 12 הילוכים את Scania Opticruise ו- Scania Retarder.
תיבת ההילוכים G33CM זמינה למנועי 13 ליטר עם 540 ו- 500 כוחות סוס, מספקת העברת הילוכים משופרת ומהירה יותר, יחד עם צריכת דלק משופרת ונוחות גבוהה יותר.
לאחר 6 שנות פיתוח ובדיקות, סקניה הציגה תיבת הילוכים עם טכנולוגיות חדשות לחלוטין, כגון רמת שמן משתנה, סיכוך גיר משופר באמצעות התזה, ומרווח גיר רחב יותר.
באמצעות יעילות אנרגטית משופרת, תיבת ההילוכים מציעה חסכון של 1% בצריכת דלק. המשקל הופחת ב- 60 קילו כדי לאפשר כושר נשיאה גבוה יותר. תיבת ההילוכים גם מספקת זמן נסיעה ארוך יותר ללא החלפת שמן.
כל אלה מבטיחים כי אתה מרוויח יותר.
יכולות נהיגה משופרות – נהיגה משופרת מושגת באמצעות מרווח רחב יותר של החלפת הילוך, כולל super crawler ו- overdrive, אשר תואמים לתפיסה של סקניה לגבי Low Rev.
נסיעה לאחור – במקום הילוך אחורי, נעשה שימוש בהילוך פלנטרי. פתרון זה מאפשר לקבל 8 הילוכים לנסיעה לאחור במהירויות של עד ל- 30 קמ"ש.
ריטרדר – גם הריטרדר על גבי ה- G33CM עודכן ושופר, וכעת הוא מספק טורק של 4700 Nm במהירות סיבוב ציר של פחות מ- 600 RPM
PTO – בתיבת ה- Opticruise, שולבה תוכנית ה- PTO החדשה עם 9 צעדי ביצועים. יחס טורק וגיר גבוהים יותר משפרים את הביצועים הכלליים של ציוד העבודה. בזכות היכולת להפעיל מנוע במהירויות נמוכות יותר, מתקבלות רמות רעש נמוכות יותר וצריכת דלק מופחתת.