קמפיין גלובלי חדש לסקניה משקף היטב את התחושה שקשה להסביר במילים, אבל מכיר היטב כל מי שמשתייך לקהילה של סקניה.
“יש תחושה שקשה להסביר, אבל מי שחווה אותה יודע בדיוק למה אנחנו מתכוונים,” אומר פטריק ת’רנו, ראש מחלקת התקשורת השיווקית. “היא נמצאת בדרך שבה נהגים מדברים, בגאווה שהם לוקחים לכל נסיעה. בקמפיין הזה רצינו ללכוד את התחושה הזו ולהחזיר אותה לקהילה שכבר נושאת אותה איתה.”
סרטון הפרסומת שניצב במרכז הקמפיין מציג שני אחים שאינם מוכנים להתפשר על משהו שאינו סקניה. הקמפיין מלווה בצלילי הלהיט Hey Brother של אביצ'י, בביצוע של בריאן אדמס.